Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!
Важные моменты в Инструктивно-методическом письме
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 158 человек
Голосование
Хотели бы Вы вернуться обратно в школу? (Для выпускников)
Всего 138 человек

Праграма развіцця дзяржаўнай установы адукацыі

Дата: 1 декабря 2015 в 08:23, Обновлено 21 февраля в 19:00
Автор: Апон С. И.

Праграма развіцця

 дзяржаўнай установы адукацыі “Семежаўскі вучэбна-педагагічны комплекс дзіцячы сад- сярэдняя школа імя М. С. Высоцкага”

 Капыльскага раёна Мінскай вобласці

Раздзел 1. Уводзіны.

Раздзел 2. Інфармацыйная даведка.

Раздзел 3. Аналітыка-прагнастычнае абгрунтаванне.

Раздзел 4. Канцэпцыя жадаемага будучага школы.

Раздзел 5. Мерапрыемствы стратэгіі і тактыкі пераводу школы

 ў жадаемы стан.

Раздзел 1. Уводзіны.

Кароткая анатацыя праграмы.

Праграма развіцця дзяржаўнай установы адукацыі “Семежаўскай вучэбна-педагагічны комплекс дзіцяча сад - сярэдняя  школа імя М. С. Высоцкага”  на 2016 -2020 гады  (далей – школа)  ўяўляе сабою доўгатэрміновы  нарматыўна-ўпраўленчы  дакумент, які характарызуе існуючыя дасягненні і праблемы, асноўныя тэндэнцыі, галоўныя мэты, задачы і накірункі навучання, выхавання і развіцця навучэнцаў і выхаванцаў, асаблівасці арганізацыі кадравага  і метадычнага забеспячэння  педагагічнага працэсу і інавацыйных пераўтварэнняў вучэбна-выхаваўчай сістэмы, асноўныя плануемыя канчатковыя вынікі і  іх крытэрыі.

 Школа павінна дапамагчы  дзіцяці  задаволіць свае адукацыйныя запыты, свае чалавечыя пачаткі, выпрацаваць станоўчую сістэму светапогляду.

         У працэсе рэалізацыі Праграмы  ў рамках  дзейнасці школы прадугледжваецца развіццё мадэлі школы, якая ўсебакова  ўлічвае сутнасць, змест, арганізацыю, а таксама ўмовы і фактары прадуктыўнага  працэсу навучання і выхавання, аб’яднаных у вылучаемых прыярытэтах:

асоба  ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу (настаўнікі, навучэнцы, бацькі), яе самаацэнка, развіццё;

гуманізм як аснова адукцыйнага працэсу, які вызначае месца  чалавека ў грамадстве.

Мадэль школы – мадэль ўстановы адукацыі, якая імкнецца, з аднаго боку, максімальна адаптавацца  да выхаванцаў з іх індывідуальнымі здольнасцямі і схільнасцямі, з другога боку,  гібка рэагаваць на сацыякультурныя змяненні асяроддзя.

Пры распрацоўцы Праграмы выкарыстаны наступныя нарматыўна-прававыя дакументы:

  • Кодэкс   Рэспублікі Беларусь   аб адукацыі,

-         Статут дзяржаўнай установы адукацыі  “Семежаўскі вучэбна-педагагічны комплекс дзіцячы сад- сярэдняя школа імя М. С. Высоцкага”

Раздзел 2. Інфармацыйная даведка

Дзяржаўная ўстанова адукацыі  “Семежаўскі вучэбна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа імя М. С. Высоцкага” арыентавана на навучанне і выхаванне навучэнцаў і выхаванцаў, а таксама развіццё іх фізіялагічных, інтэлектуальных асаблівасцей, адукацыйных патрэб, з улікам  іх магчымасцей, асобасных схільнасцей, здольнасцей. Гэта дасягаецца шляхам стварэння спрыяльных умоў для агульнаадукацыйнага, разумовага, маральнага і фізічнага развіцця кожнага вучня.

Кіраванне школай ажыццяўляецца на аснове  дэмакратыі, галоснасці, самакіравання. Стратэгічнае кіраўніцтва  адукацыйнай палітыкай належыць  педагагічнаму  савету школы. Непасрэднае  кіраванне педагагічным працэсам ажыццяўляе дырэктар школы і яго намеснікі па вучэбнай і выхаваўчай рабоце, дашкольнай адукацыі і гаспадарчай рабоце.

  1. Агульная характарыстыка школы.

Год увода ў эксплуатацыю –1989 год.

Адрас школы: 223932 , вул. Маставая  2, аг. Семежава  Капыльскага раёна  Мінскай вобласці.

Дзяржаўная рэгістрацыя юрыдычнай асобы: Рашэннем Мінскага абласнога выканаўчага камітэта ад 03.10.2005 года №877 зарэгістравана некамерцыйная арганізацыя дзяржаўная ўстанова адукацыі “Семежаўскі вучэбна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа” ў Адзіным дзяржаўным рэгістры юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў за №690358521.

       Школа знаходзіцца ў тыпавым двухпавярховым будынку на 264 месцы, мае цэнтральнае ацяпленне, люмінісцэнтнае асвятленне, аўтаномнае гарачае і цэнтральнае  халоднае водазабеспячэнне, каналізацыю.

       Налічваецца 11  абсталяваных кабінетаў,  спартыўная і актавая залы, сталовая, камп’ютарны клас, камбінаваная майстэрня тэхнічнай працы, трэнажорная зала, тры гульнёвыя   пакоі для заняткаў групп дзіцячага сада, тры  спальныя пакоі.  Бібліятэка школы налічвае ў сваім фондзе  11830       экземпляраў падручнікаў, 18125 экземпляраў мастацкай і      метадычнай літаратуры.  На школьнай тэрыторыі размешчаны стадыён,  гімнастычны комплекс,  прышкольны вучэбна-доследны участак,  гульнёвыя пляцоўкі дзіцячага сада.

2. Структура установы адукацыі:

Усяго ўстанову адукацыі наведваюць 200 дзяцей.

I ступень – дзіцячы сад (48 выхаванцаў)

II ступень – пачатковая школа (68 навучэнцаў)

III ступень – базавая школа (67 навучэнцаў)

IV ступень – сярэдняя школа (17 навучэнцаў).

Колькасць класаў-камплектаў - 12(152 навучэнцы), 3 дашкольныя рознаўзроставыя  групы  (48 выхаванцаў),  2 групы падоўжанага дня (50 дзяцей).

 Камплектаванне класаў на 2016-2020 навучальныя гады

Навуч. год

Колькасць навучэнцаў і выхаванцаў па класах

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Усяго

2015-2016

15

10

29

14

14

14

18

11

10

6

10

152

  2016-2017

15

15

10

29

14

14

14

18

11

6

6

152

2017-2018

16

15

15

10

29

14

14

14

18

6

6

157

2018-2019

13

16

15

15

10

29

14

14

14

10

6

157

2019-2020

11

13

16

15

15

10

29

14

14

8

10

155

2020-2021

10

11

13

16

15

15

10

29

14

8

8

149

  1. Характарыстыка педагагічнага калектыву:

Усяго педагагічных работнікаў – 30, з іх з вышэйшай адукацыяй 25(83,3%), з сярэдняй спецыяльнай – 5 (16,7%). Маюць вышэйшую кваліфікацыйную катэгорыю – 7 педагогаў (23.3%), першую кваліфікацыйную катэгорыю – 18(60%), другую кваліфікацыйную катэгорыю – 3 (10%) педагогі, без катэгорыі – 2(6,7%) .

Стаж педагагічнай работы:  да 5 гадоў - няма, ад 5 да 10 гадоў – 4 педагогі, ад 10 да 15 гадоў - 2, 15 гадоў і больш – 24  педагогі.

Узрост: да 30 гадоў - 3,  ад 30- да 40 гадоў -  3, ад 40 да 50 гадоў - 17, звыш 50 гадоў - 7, настаўнікі-пенсіянеры – 3.

.

4. Стан матэрыяльна-тэхнічнай базы школы.

 Стан вучэбных кабінетаў.

Вучэбна – педагагічны комплекс  мае дастаткова абсталяваную матэрыяльную базу.     

Колькасць

Стан

Аптымальны

Дапушчальны

Крытычны

Спартыўная зала

1

+

Стадыён

1

+

Сталовая

1

+

Майстэрні

1

+

Кабінеты:

  • пачатковых класаў
  • беларускай мовы
  • рускай мовы
  • замежнай мовы
  • матэматыкі
  • гісторыі і геаграфіі
  • хіміі і біялогіі
  • інфарматыкі
  • фізікі
  • дашкольнай адукацыі

4

1

1

1

2

1

1

1

1

2

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Камп’ютары

8

                   +

Тэлевізар

2

                   +

Бібліятэка

1

+

5. Характарыстыка асноўных вынікаў работы  школы

2014г.- III месца ў раённай прадметнай алімпіядзе сярод вясковых школ.

2011 – 2014г.г. – дыпломы     II, III ступені на  раённай навукова-практычнай канференцыі, на працягу апошніх 10 гадоў – пераможца  або прызёр раённай спартакіяды сярод вясковых школ.

6. Характарыстыка інавацыйных працэсаў

У 2014-2015 і 2015-2016 навучальных гадах школа з’яўляецца ўдзельніцай рэспубліканскага  інавацыйнага праекта па фізічнай культуры «Укараненне методыкі навучання відам спорту ( баскетбол, валейбол, футбол, лёгкая атлетыка, аэробіка, атлетычная гімнастыка,спартыўна-аздараўленчы турызм) з дапамогай электронных сродкаў навучання на ўроках фізічнай культуры і здароўя і ў пазакласнай рабоце.” Гэта трэці вопыт удзелу педагагічнага калектыву ў інавацыйнай дзейнасці на рэспубліканскім узроўні.

  1. Характарыстыка соцыума

Вучэбна-педагагічны комплекс размешчаны ў аграгарадку Семежава, у 27 км ад раённага цэнтра г.Капыль, на тэрыторыі Семежаўскага сельскага Савета.  ВПК наведваюць дзеці , якія пражываюць у аг.Семежава, з 2010 года да іх далучыліся дзеці з вёскі Чырвоная Дубрава, з 2011года – з вёскі Лешня.  Большасць бацькоў навучэнцаў і выхаванцаў працуюць у ААТ “Семежава” участку Слуцкіх электрасетак, участку Капыльскага ВА ЖКГ. На тэрыторыі аг.Семежава размешчаны ўчастковая бальніца, сельскі дом культуры, раённы цэнтр ткацтва, сельская бібліятэка, музей - экспазіцыя Героя Беларусі М.С.Высоцкага, на базе школы працуюць філіялы раённай школы мастацтваў, раённай дзіцяча- юнацкай спартыўнай школы

.8. Узровень вучэбных дасягненняў навучэнцаў і выхаванцаў за 2005-2010 гады

Год навучання.

Колькасць навучэнцаў і выхаванцаў (усіх/атэст.)

Нізкі ўзровень

Здав. узровень

Сярэдні ўзровень

Дастат. Ўзро-вень

Высокі ўзровень

Якасць ведаў

(%)

Сярэдні бал

2010-2011

156/118

-

21

17,8%

29

24,6%

64 54,2%

4

3,4%

82,2

6,9

2011-2012

161/119

-

18 15,1%

32 26,9%

63 52,9%

6

5,1%

85

7,0

2012-2013

156/114

-

15 28,1%

31 27,2%

62

54,3%

6

5,3%

86,8

7,1

2013-2014

158/110

-

15

13,6%

40

36,4%

47

42,7%

8

7,3%

86,3

7,0

2014-2015

158/106

-

12 11,3%

35 33%

49 46,3%

10 9,4%

88,7

7,0

 На працягу 2011-2015 гадоў школу закончыла  43 навучэнцы,  адзін  з іх узнагароджаны залатым медалём.

  1. Здароўе дзяцей.

У школе вучыцца 153 навучэнцы, дзіцячы сад наведвае 48 выхаванцаў. Фарміраванне і захаванне здароўя на ўсіх этапах развіцця чалавека з’яўляецца асноўнай задачай нашай  дзяржавы .  У добрым здароўі  падрастаючага пакалення зацікаўлены ўсе : бацькі, дзеці, настаўнікі , грамадства ў цэлым.

У  кастрычніку 2015 года праведзены паглыблены медыцынскі агляд навучэнцаў школы  работнікамі ТМА і Семежаўскай участковай бальніцы. Падлягала агляду 153 навучэнцы, абследавана – 153

     Пры аглядзе выяўлены наступныя хваробы і адхіленні ў здароўі дзяцей.

  1. Функцыянальны сісталічны шум – 16чал.
  2. Функцыянальная кардыяпатыя – 2чал.
  3. Пралапс мітральнага клапана – 8чал.
  4. Прыроджаны парок сэрца – 1чал.
  5. Эпілепсія – 1чал.
  6. Зніжэнне вастрыні зроку – 15чал.
  7. Гіперплазія шчытападобнай залозы – 2чал.
  8. Гіперплазія нёбных міндалін – 5чал.
  9. Хранічны танзіліт – 1чал.
  10.  Вегета-сасудзістая дыстанія: па змешанаму тыпу – 3чал;

                                                       па гіпертанічнаму тыпу – 1чал;

                                                       па гіпатанічнаму тыпу – 1чал.

11. Лімфаадэнапатыя – 5чал.

12. Дысканезія жоўцевыводзячых шляхоў – 2чал.

13. Хранічны гастрадуадэніт – 1чал.

14. Хранічны гастрыт – 1чал.

15. Хранічны піеланефрыт – 1чал.

16. Парушэнне тлуставага абмену – 3чал.

17. Скаліёз груднога аддзела пазваночніка – 1чал.

18. Скалітычная асанка – 3чал.

19. Дэфармацыя грудной клеткі – 3чал.

20. Плоскаступнёвасць – 1чал.

21. Крыптархізм – 1чал.

22. Хвароба Пертэса – 1чал.

23. Затрымка псіхічнага развіцця – 1чал.

                   Групы здароўя:

                         1-я група – 13 навучэнцаў ;

                         2-я група – 117 навучэнцаў;

                              3-я група – 15 навучэнцаў.

                  Дынаміка змен груп здароўя ў 2010 – 2015 г.г

2010г.

 Групы здароўя:

1-я група – 30

2-я група – 82

3-я група – 32

Групы для заняткаў фізічнай культурай:

Асноўная група – 105

Падрыхтоўчая – 21

Спецыяльная – 15

Вызваленыя ад заняткаў па фізічнай культуры – 3

2011г.

 Групы здароўя:

1-я група –  64

2-я група –  81

3-я група –  22

Групы для заняткаў фізічнай культурай:

Асноўная група – 140

Падрыхтоўчая – 16

Спецыяльная – 11

2012г.

 Групы здароўя:

1-я група –  76

2-я група –  64

3-я група –  12

Групы для заняткаў фізічнай культурай:

Асноўная група – 128

Падрыхтоўчая – 15

Спецыяльная – 5

ЛФК – 3

Падрыхтоўчая + ЛФК – 1

2013г.

 Групы здароўя:

1-я група –  82

2-я група –  45

3-я група –  33 

Групы для заняткаў фізічнай культурай:

Асноўная група – 124

Падрыхтоўчая – 28

Спецыяльная – 8

2015.

Групы здароўя:

1-я група –  49

2-я група –  86

3-я група –  16 

Групы для заняткаў фізічнай культурай:

Асноўная група – 113

Падрыхтоўчая – 28

Спецыяльная – 2

ЛФК – 8

Калі параўнаць з мінулым пяцігадовым перыядам, то заўважаем, што колькасць навучэнцаў  па некаторых захворваннях памяншаецца. Гэта звязана с тым, што выпускныя класы па напаўняльнасці былі значна большыя за першыя класы. Акрамя гэтага, значную ролю ў тэндэнцыі змяншэння захворванняў адыграла значная работа педагагічнага калектыву, у прыватнасці настаўнікаў фізічнай культуры і біялогіі па прапаганде здаровага ладу жыцця, фізічнай культуры і спорту.       Зменшылася колькасць такіх захворванняў, як хваробы сэрца, шчытападобнай залозы, лёгкіх.

Разам з тым, уплыў фактараў на зніжэнне якасці здароўя дзяцей павялічваецца. Перыядычна, прыкладна раз у пяць год адбываецца зніжэнне колькасці вучняў з асноўнай групай здароўя па медыцынскіх паказчыках.

      У выніку да асноўнай групы па фізічнай культуры аднесена   113 навучэнцаў, да падрыхтоўчай -  28  навучэнцаў.

        Навучэнцы 1 класа па медыцынскіх картах усе функцыянальна да школы падрыхтаваны .

         Якія вывады павінны быць зроблены?

  • Настаўнікі – прадметнікі  павінны выконваць патрабаванні санітарных норм і правіл, здароўезберагальных тэхналогій,  праводзіць кожны ўрок фізкультхвілінкі  для вачэй;
  • больш увагі трэба ўдзяліць пазакласнай рабоце па фізічнай культуры, выкананню ўсіх мерапрыемстваў школьнай і раённай спартакіяд;
  • прапагандаваць здаровы лад жыцця, прадаўжаць выкарыстанне гадзін школьнага кампанента для арганізацыі курса ЗЛЖ на ўсіх ступенях школы,
  • у пытаннях пераемнасці работы з дзіцячым садком асноўным крытэрыем лічыць узровень захворванняў і работу па яго зніжэнню

Раздзел 3. Аналітыка – прагнастычнае абгрунтаванне

Неабходнасць распрацоўкі Праграмы развіцця школы вызначаюцца з аналізу як знешніх, так і ўнутраных фактараў.

1.   Аналіз знешніх фактараў.

       Стратэгія мадэрнізацыі адукацыі ставіць для агульнай сярэдняй адукацыі  новыя арыенціры ў адукацыйных мэтах школы. Гэта стратэгія мадэрнізацыі задае новыя патрабаванні да ступеняў школьнай адукацыі:

чатырохгадовая пачатковая школа;

адносная завершанасць агульнай адукацыі ў базавай школе;

магчымасць  індывідуальнага выбару  профілю навучання на старэйшай ступені школы.

    Існуючыя сёння традыцыйныя для масавай школы мадэлі арганізацыі адукацыйнага працэсу на розных ступенях агульнай адукацыі патрабуюць мадэрнізацыі, паколькі ад іх у значнай ступені  залежыць цэласнае абнаўленне зместу адукацыі, атрыманне школьнікамі новага вопыту, адэкватнага сучасным патрабаванням вопыту жыцця.

        Пераход на новыя  дзяржаўныя стандарты патрабуюць ад школы ўдасканалення, змянення. Ад педагога - станаўленне яго як прафесіянала, які глыбока ведае свой прадмет і лёгка арыентуецца ў інавацыях, валодае рознымі тэхналогіямі выкладання свайго прадмета.

    Існуючыя праблемы сучаснай масавай школы , на наш погляд, наступныя:

   паказчыкі здароўя і эмацыянальнага дабрабыту недастатковыя;

   слабая практычная і дзейнасная накіраванасць адукайнага працэсу;

   недастатковасць школьных форм  сацыялізацыі для рашэння індывідуальных задач сталення, адсутнасць магчымасцей самаарганізацыі, самастойнага і калектыўнага  сацыяльнага ўздзеяння падлеткаў у школе.

Зыходзячы  з аналізу дадзеных фактараў, лічым неабходным:

      выпрацоўку і рэалізацыю якасна новага падыходу, асобасна і развіваюча арыентаванай адукацыі на аснове захавання і падтрымкі індывідуальнасці дзіцяці;

     стварэнне Ўмоў для  прадметна-маральнага асяроддзя, стымулюючых камунікатыўную, гульнёвую, пазнавальную, фізічную і іншыя віды  дзейнасці  дзіцяці – арганізаваныя ў залежнасці ад узроставай спецыфікі яго развіцця;

    інтэнсіўнае ўключэнне  ў адукацыйны працэс школы магчымасцей дадатковай адукацыі (гурткі, секцыі, платныя адукацыйныя  паслугі);

    стварэнне ўмоў і механізмаў  самакіравання;

    фарміраванне ўстойлівасці да асацыяльнага ўплыву, да  ўзнікнення шкодных звычак;

    стварэнне ўмоў для асэнсаванага  выбару кожным вучнем сваёй адукацыйнай траекторыі.

Нельга пакінуць па-за ўвагай  і дэмаграфічны фактар. За гады існавання  колькасць навучэнцаў і выхаванцаў паменшылася ў некалькі      разоў. У мікрараёне  павялічылася  колькасць пенсіянераў.  Мікрараён школы  старэе,  але ў ААТ “Семежава” будуецца жыллё, утвараюцца новыя маладыя сем’і, колькасць навучэнцаў і выхаванцаў значна не паніжаецца. Аналіз прагнозу кантынгенту навучэнцаў і выхаванцаў на 2015-2018 гады паказвае, што ён на працягу трох гадоў амаль не памяняецца, а з 2018 года пачне сур”ёзна падаць.

На аснове  вывучэння соцыума школы, можам зрабіць вывад, што неабходна па максімуму выкарыстаць установы дадатковай адукацыі, каб забяспечыць занятасць дзяцей па інтарэсах.

2. Аналіз унутраных фактараў.

Станоўчым у рабоце школы з’яўляюцца наступныя моманты:

адназменнасць рэжыму работы, пяцідзёнка для пачатковай і шасцідзёнка для сярэдняй школы;

сістэма работы з бацькамі, падтрымка імі інавацыйных працэсаў у школе;

існаванне вучнёўскага самакіравання;

сістэма і каардынацыя дзейнасці ўсіх структур  калектыву  адміністрацыяй школы;

захаванне правоў і свабод удзельнікаў адукацыйнага працэсу;

грамадзянска-маральная накіраванасць выхаваўчай сістэмы.

Увядзенне курса  “Здаровы лад жыцця”.

Гэтыя фактары дазваляюць выйсці школе  на больш высокую ступень – стварэнне мадэлі школы, дзе ў аснове ляжыць асобасна арентаваны  падыход да дзіцяці.

 Разам з тым аналіз унутраных фактараў дазваляе выявіць і надахопы ў рабоце калектыву і іх прычыны:

слабая падрыхтаванасць педкалектыву да інавацыйных працэсаў;

недастаткова хутка умацоўваецца матэрыяльна-тэхнічная база;

зніжэнне творчай актыўнасці навучэнцаў і выхаванцаў;

нізкая матывацыя навучэнцаў і выхаванцаў да навучання, нежаданне вучыцца, асабліва ў сярэдняй школе; самаадхіленне бацькоў ад выхавання дзяцей, перакладванне ўсяго гэтага на школу;

параўнальна невысокі паказчык якасці навучання па школе.

Для  рашэння ўказаных праблем неабходна ўвесці два стандарты зместу адукацыі. Гэта стандарт абавязковай  агульнаадукацыйнай падрыхтоўкі, якога павінен дасягнуць кожны  школьнік – “навучэнец павінен” і стандарт павышанай падрыхтоўкі, які можа выбраць для сябе зацікаўлены здольны навучэнец – “навучэнец можа”.

Арганізацыя адукацыйнага  працэсу, заснаванага на дыферэнцыяцыі, арганізацыі профільнага навучання прадугледжвае  выхаванне індывідуальнасці – стварэнне ўмоў для выбару зместу вучэбнага матэрыялу ў адпаведнасці з уласнымі інтарэсамі асобы, сваімі магымасцямі. Узнаўленне і рост інтэлектуальнага патэнцыялу соцыума – выкарыстанне  магчымасцей кожнага члена  для максімальнага яе інтэлектуальнага і творчага патэнцыялу, наступнага прафесійнага самавызначэння.

         Усе выяўленыя ў ходзе аналізу праблемы ўплываюць на якасць адукацыі выпускнікоў, іх адаптацыю  да сучаснага сацыяльнага асяроддзя.

          З другога боку, школа не вырашае  поўнасцю супярэчнасці паміж масавым характарам навучання і індывідуальным спосабам засваення ведаў.

          У сувязі з усім вышэй сказаным лічым неабходным і прыймальным стварэнне  мадэлі школы.

ІV.Канцэпцыя жадаемага будучага стану школы.

   Канцэпцыя як агульны вобраз школы ўзнікае пры аналізе сацыяльных заказаў, сітуацыі, якая існуе ў школе, г. зн. выяўленне патэнцыяльных фактараў росту, фактараў развіцця, якія на сённяшні дзень існуюць у школе:

  1.  Традыцыі ў навучанні, развіцці і выхаванні навучэнцаў і выхаванцаў, якія склаліся на працягу апошніх год;
  2.  Кадравы патэнцыял, які валодае неабходным узроўнем выкладання і  здольны да творчай пошукавай работы;
  3. Вызначаны кантынгент навучэнцаў і выхаванцаў.

Гэтыя фактары развіцця могуць служыць стартавай пляцоўкай для фарміравання адаптыўнай мадэлі школы.

    Галоўнай ідэяй, якая пакладзена ў аснову канцэпцыі – фарміраванне кампентэнтнай і духоўна здаровай асобы, здольнай да самавызначэння ў грамадстве праз узаемадзеянне з суб’ектамі знешняга асяроддзя.

   Стратэгічная мэта – адаптацыя вучэбнага працэсу да індывідуальных асаблівасцей школьнікаў, рознабаковага зместу навучання, умоў  развіцця школы ў цэлым шляхам увядзення ў адукацыйны працэс новых методык навучання і выхавання, дыягностыкі ўзроўню засваення ведаў, уменняў і навыкаў, шляхам стварэння ўмоў для максімальнага раскрыцця творчага патэнцыялу настаўніка, камфортных умоў для развіцця асобы дзіцяці.

   Місія  школы:

  1.  Забеспячэнне атрымання асноўнай і агульнай (поўнай) сярэдняй адукацыі кожным вучням на максімальна магчымым і якасным ўзроўні ў адпаведнасці з індывідуальнымі магчымасцямі асобы;
  2. Садзейнічанне ў адаптацыі вучня да ўмоў жыцця, да рэалій грамадскага развіцця, забеспячэнне адукацыйных патрэб вучня, бацькоў, рэгіёна.

     3. Гарманічнае, разнастайнае, адэкватнае ўзроставым  асаблівасцям і магчымасцям  развіццё дашкольнікаў.

   Агульнай задачай дзейнасці пры такой мадэлі школы мы лічым дасягненне інфармаванасці і функцыянальнай граматнасці, стварэнне ўмоў для паўнацэннага развіцця дзіцяці, яго самарэалізацыі.

   Сацыльна-педагагічныя задачы,  якія рашаюцца ў рамках дадзенай праблемы:

  • стварэнне ўмоў для задавальнення навучальных патрэб дзіцяці;

  • прадастаўленне дзіцяці рэальных магчымасцей самасзацвярджэння ў найбольш значных для яго сферах жыццядзейнасці, дзе ў максімальнай ступені раскрываюцца яго магчымасці і здольнасці;

  • фарміраванне ў школе эмацыянальнага поля ўзаемаадносін, якія забяспечваюць павагу да асобы вучня ( на ўзроўні “настаўнік - навучэнец”, “навучэнец - навучэнец”, “настаўнік - настаўнік”, “навучэнец – бацька”, “ настаўнік – бацька”).

   Канцэпцыя навучання – выхаваўчая,  у аснове якой:

  • авалодванне школьнікамі культуры каштоўнасных арыентацый, узаемаадносін, зносін;

  • сацыяльная адаптацыя навучэнцаў і выхаванцаў у рэальным жыцці;

  • псіхалагічная карэкцыя, зняцце цяжкасцей навучання, зносін,узаемаадносін у працэсе вучэбнай дзейнасці.

   Прынцыпы навучання і выхавання ў мадэлі.

   У аснову арганізацыі жыццядзейнасці школы мы кладзём наступныя прынцыпы:

  1. Прынцып асобаснага падыходу. Згодна з сучаснымі патрабаваннямі, яго асноўнымі бакамі   з’яўляюцца:
  • каштоўнасць асобы, якая заключаецца ў самакаштоўнасці дзіцяці;

  • унікальнасці асобы, якая заключаецца ў прызнанні індывідуальнасці кожнага дзіцяці;

  • прыярытэт асабістага развіцця, калі навучанне выступае не як самамэта,  а як сродак развіцця асобы кожнага індывідуума;

  • суб’ектыўнасць вучэбна-выхаваўчага працэса, арыентаванага на ўнутранную матывацыю навучання і свабоду выбару школьнікам сфер прыкладання сіл у арганізацыі школьнага жыцця;

  • самарэалізацыя – раскрыццё і развіццё прыродных магчымасцей, задаткаў, патрэб і схільнасцей;

  • сацыялізацыя – і ўсведамленне і засваенне чалавекам сучасных культурных каштоўнасцей, ведаў, форм бытавога, эканамічнага, сацыяльнага і духоўнага жыцця, адаптацыя да існуючых у грамадстве правіл і норм жыцця;

  • індывідуалізацыя – развіццё прадуктыўна-творчага  і  індывідуальна-непаўторнага патэнцыялу асобы.
  1. Прынцып рэальнасці  дапускае цэласную каардынацыю мэт і напрамкаў выхавання і навучнання з аб’ектыўнымі  тэндэнцыямі развіцця жыцця грамадства, развіцця ў навучэнцаў і выхаванцаў якасцей, якія дазваляюць ёй паспяхова адаптавацца да цяжкасцей і супярэчнасцей сучаснага жыцця.
  2. Прынцып гуманнасці, які дапускае

стварэнне ў школе атмасферы апекі аб здароўі і дабрабыту, павагу чэсці і годнасці асобы дзіцяці, настаўніка;

фарміраванне ў школе дзейнаснай альтэрнатывы тым  тэндэнцыям развіцця сучаснай цывілізацыі ў цэлым і беларускага грамадства ў прыватнасці, якія разбураюць чалавечую асобу( абстаноўка нецярпімасці, насілля, экстрэмізму, жорсткасці, грубасці, хамства, несправядлівасці ў адносінах паміж асобамі, народамі, нацыямі);

развіццё такіх каштоўнасцей і прыярытэтаў, як захаванне і развіццё жыцця на Зямлі, разумныя адносіны да прыродных каштоўнасцей Беларусі;

фарміраванне чалавечых узаемаадносін на аснове дружбы, добразычлівасці, нацыянальнай згоды, супрацоўніцтва, узаемадапамогі, апекі і адказнасці, справядлівасці, праўдзівасці, чэснасці, сумленнасці, прыстойнасці;

стварэнне сапраўднай службы сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі школьнікам.

  1. Прынцып дэмакратычнасці, які дапускае арганізацыю ўсёй школьнай дзейнасці на аснове падыходаў, процілегых аўтарытарнасці, бюракратыі, з аднаго боку, і анархічнай уседазволенасці – з другога, рэалізуецца ў сістэме навучання і выхавання праз:

распарацоўку сістэмы дакументаў, якія вызначаюць змест, мэты, па вызначанным накірункам дзейнасці ў школе;

стварэнне адносін у калектыве, на аснове ўзаемнай павагі праў і абавязкаў настаўнікаў, навучэнцаў і выхаванцаў, бацькоў;

распрацоўка і ўкараненне  ў школе вучнёўскага самакіравання, кодэксаў, уставаў і правіл паводзін, якія ўстанаўліваюць узаемную адказнасць членаў калектыву ў ажыццяўленні асабістых праў і свабод;

развіццё калектыўных калегіяльных пачаткаў кіравання і самакіравання школай з раўнапраўным удзелам настаўнікаў, бацькоў, навучэнцаў і выхаванцаў; паступовая перадача паўнамоцтваў адміністрацыі і педагагічнага калектыву дзіцячаму калектыву ў рабоце па арганізацыі жыцця школы, класа;

развіццё грамадзянскай ініцыятывы, набыццё практычнага вопыту ўдзелу ў сучасных дэмакратычных і палітычных працэсах.

  1. Прынцып навуковасці, які ўключае
  • развіццё ў навучэнцаў і выхаванцаў сучаснага навуковагасветапогляду,разуменне ролі і месца чалавека ў свеце, у грамадстве;

  • пастаяннае абнаўленне зместу вучэбных праграм і дапаможнікаў, увядзенне ў рэгіянальны і школьны кампаненты сучасных прадметаў і курсаў гуманітарнага і прыродазнаўчага цыклу;

  • стварэнне эфектыўнай сістэмы навукова-метадычнага інфармавання настаўнікаў, рэгулярнага павышэння ўзроўню іх навуковай эрудыцыі і культуры, прафесіянальнай кампентэнцыі.
  1.   Прынцып прыродакемлівасці  мае на ўвазе, што ён асноўваецца на навуковым разуменні ўзаемасувязі прыродных і сацыякультурных працэсаў; што навучэнцаў і выхаванцаў навучаюць і выхоўваюць згодна іх полу, узросту, фарміруюць ў іх адказнасць за развіццё самых сябе.
  2. Прынцып эфектыўнасці сацыяльнага ўзаемадзеяння мае на ўвазе фарміраванне навыкаў сацыяльнай адаптацыі, самарэалізацыі.

            Мадэльнае прадстаўленне  школы.

    Мы бачым школу як масавы  агульнаадукацыйны комплекс, які забяспечвае эфектыўнае фізічнае развіццё дзіцяці  з дзіцячага садка на трэцяй ступені, з магчымасцю павышанага узроўню выкладання на першай і другой ступені, з і дапрофільным узроўнем на другой ступені,  профільнымі класамі на трэцяй ступені,  з сеткаю гурткоў і секцый у другую змену, якія дазваляюць знайсці  занятак па сваіх інтарэсах, з работай музычнай школы, з выкарыстаннем паслуг філіяла спартыўнай школы, блоку  сацыяльна-культурных   устаноў.

  Мы  мяркуем, што на кожнага вучня  школы паступова  будзе складзена індывідуальная карта развіцця для забяспячэння індывідуальнага падыходу да развіцця  на  аснове методыка-псіхолага-педагагічнага вывучэння дзяцей на кожным узроставым этапе. На аснове праведзенага анкетавання сярод бацькоў і выпускнікоў,  лічым, што выпускнік нашай школы павінен валодаць наступнымі якасцямі.

      

Мадэль выпускніка  ДУА “Семежаўскі ВПК ДС-АСШ”

Накірункі

Крытэрыі

Пачатковая школа (1-4)

Базавая школа (5-9)

Сярэдняя(10-11(12))

Грамадзянскія якасці

* веданне сваіх праў і абавязкаў;

*  доўг і адказнасць перад сям’ёй і школай;

* усведамленне сваіх учынкаў;

* патрыятызм;

* праўлюбства.

* веданне сваіх праў і абавязкаў;

* любоў да роднай вёскі, рэспублікі;

* любоў да прыроды, ахова яе;

* павага традыцый народа;

* мець сваю думку, умець прымаць рашэнні; незалежнасць перакананняў.

* веданне сваіх праў і абавязкаў, уменне іх адстойваць;

* актыўная жыццёвая пазіцыя;

* уменне арыентавацца ў грамадска- палітычным жыцці краіны;

* прынцыповасць;

* патрыятызм;

* выхаванне нацыянальнай самасвядомасці.

Маральныя якасці

* Разуменне чэсці , годнасці;

* вытрымка;

* уменне жыць у калектыве;

* узаемаразуме-нне і ўзаемавыручка.

* Дабрыня;

* міласэрнасць;

* узаемавыручка;

* чэснасць;

* прыстойнасць;

* разуменне іншага чалавека;

* павага да старэйшых;

* здаровы лад жыцця;

* павага  да чужой працы;

* гуманізм;

* любоў да школы;

абавязковасць.

* гуманізм;

* чэснасць;

* бездакорлівасць;

* праўдзівасць;

* любоў да працы;

* самапавага;

* добразычлівасць;

* самастойнасць;

* выхаванасць.

Інтэлектуальныя магчымасці

* сфарміраваны запас ВУН;

* выкарыстанне ВУН на практыцы;

* разуменне таго, што вучоба – гэта праца.

* імкненне да пазнання;

* расшырэнне свайго кругагляду;

* уменне аналізаваць;

* самастойнасць мыслення;

* дапытлівасць;

* імкненне да самаадукацыі.

* эрудыцыя;

* уменне прымяняць веды ў жыцці;

* валоданне новымі інфармацыйнымі тэхналогіямі;

* творчы падыход да справы;

* самакрытычнасць;

* здольнасць да самаўдасканальвання.

Агульная культура

* далучэнне да каштоўнасцей свайго народа, традыцый, звычаяў;

* пачуццё прыгожага;

* знешні ахайны выгляд.

* культура паводзін;

* набыццё навыкаў этыкету;

* далучэнне да мастацкіх каштоўнасцей;

* веданне норм маралі;

* уважлівыя адносіны да мінулага

* валоданне нормамі маралі і культурных паводзін;

* веданне агульначалавечых каштоўнасцей;

* культура зносін;

* культура разумовай працы.

V. Стратэгія і тактыка пераводу школы ў жадаемы стан.

Прыярытэтныя праблемы і структураванне іх.

Зыходзячы з пастаўленай мэты , вылучаюцца наступныя групы задач, звязаныя з  далейшым развіццём школы.

 Кадры.

Ствараць умовы для творчай работы  і  росту  прафесійнага майстэрства настаўнікаў праз курсавую падрыхтоўку.

Удасканальваць метадычную работу з настаўнікамі зыходзячы з умоў арганізацыі базавага навучання, арганізацыя факультатыўных заняткаў.

Удасканальваць сістэму заахвочвання творча працуючых  педагогаў.

Стварыць    камфортныя здароўезберагаючыя ўмовы  для павышэння прафесійнага майстэрства, праз забеспячэнне  аптымальнай нагрузкі, удасканаленне метадычнай базы.

Матэрыяльна-тэхнічная база.

Закончыць  капітальны рамонт памяшканняў школы.

        Удасканальваць якасць сістэмы адукацыі, папаўняючы кабінеты нагляднымі, раздатачнымі, дыдактычнымі матэрыяламі, у тым ліку, па профільным навучанні.

      Сістэматызаваць  работу метадычнай службы праз знаёмства настаўнікаў з навейшай педагагічнай літаратурай, метадычнымі дапаможнікамі.

      Фарміраванне фізічна здаровай асобы.

Умацаванне фізічнага, псіхалагічнага і духоўнага здароўя навучэнцаў і выхаванцаў.

Падтрымка варыятыўных дадатковых адукацыйных і забаўляльна-інфармацыйных праграм, якія садзейнічаюць здароваму ладу жыцця.

Павышаць кваліфікацыю педагагічных кадраў школы па арганізацыі работы, звязанай з аздараўленнем навучэнцаў і выхаванцаў.

Каардынацыя дзеянняў школы і сям’і ў арганізацыі розных форм работы па прапагандзе здаровага ладу жыцця, фарміраванню стэрэатыпаў паводзін, садзейнічаючых захаванню і ўмацаванню здароўя.

Аптымальная арганізація вучэбна- адукацыйнага працэсу.   

Развіваць узаемадзеянне вучэбных дысцыплін на аснове міжпрадметных сувязей.

    Ажыццяўленне цэласнай сістэмы развіцця нацыянальнай самасвядомасці навучэнцаў і выхаванцаў на базе моўнага нацыянальнага асяроддзя.

   Фарміраваць у навучэнцаў і выхаванцаў паняцце разнастайнасці, узаемаўздзеянняі ўзаемастымулявання развіцця розных культур народаў праз нацыянальныя традыцыі, звычаі народаў.

   Адраджаць традыцыі грамадскага выхавання, маральнага кодэкса, нацыянальнай педагогікі, улічваючы   гісторыка- культурныя асаблівасці рэгіёна, яго  сацыяльна-эканамічныя умовы.

   Стварэнне найбольш спрыяльных умоў для задавальнення патрэб асобы ў адукацыйнай падрыхтоўцы, атрыманні ведаў, неабходных для эканамічнага і сацыяльнага развіцця, а таксама індывідуальнага і культурнага самавызначэння асобы ў грамадстве.

7. Развіццё творчых здольнасцей навучэнцаў і выхаванцаў.

  Далучаць навучэнцаў і выхаванцаў да творчых конкурсаў, алімпіяд, спаборніцтваў, інтэлектуальных праектаў, выставаў па-за сценамі школы.

  Стварыць творчую атмасферу ў школе шляхам пашырэння колькасці  факультатыўных заняткаў, гурткоў, арганізацыі работы філіяла школы мастацтваў, спартыўнай школы.

   Мадэліраваць вучэбна-выхаваўчы працэс як сістэму, якая дапамагае самаразвіццю, самавызначэнню асобы.

  1. Развіццё школьнага самакіравання навучэнцаў.

   Распрацоўка палажэнняў школьнага вучнёўскага самакіравання.

   Вызначэнне рэальных патрэб навучэнцаў, трансфарміраванне гэтых патрэб ў змест дзейнасці.

     Арганізацыя дзейнасці органаў вучнёўскага самакіравання.

     Падвядзенне  і аналіз вынікаў работы .

  1. Работа з бацькамі, грамадскасцю.

Фарміраваць сістэму педагагічных лекторыяў, індывідуальных кансультацый з псіхолага- педагагічнай  службай, тэматычных бацькоўскіх сходаў, дзён “ адчыненых дзвярэй”, агульнашкольных сходаў, канферэнцыі бацькоў.

     Прыцягненне бацькоў і грамадскасці да праблем адукацыйнага працэсу  праз:

  • бацькоўскія сходы;
  • арганізацыі гурткоў, секцый, клубаў, сумесныя творчыя справы;
  • дапамога ва ўмацаванні матэрыяльна- тэхнічнай базы;
  • бацькоўскі патруль;
  • індывідуальнае шэфства над неблаганадзейнымі сем’ямі.

 Удзел бацькоў і грамадскасці ў кіраванні школай праз:

  • бацькоўскі камітэт школы;
  • апякунскі савет школы.

ПЛАН

работы педагагічнага, вучнёўскага  калектываў і грамадскасці па рэалізацыі праграмы.

Асноўныя накірункі дзейнасці

 Тэрмін

 Адказныя

 1.

2.

3.

          Кіраванне школай

1.Прадаўжаць работу па вывучэнню сацыяльнага заказу школы сярод бацькоў.

2016- 2020г.г

Дырэктар, настаўнікі

2.Пашырыць прапанову адукацыйных паслуг ВПК праз арганізацыю і правядзенне дапрофільнага і профільнага навучання, факультатыўных заняткаў, гурткоў.

2016-2020г.г.

Дырэктар, нам. дырэктара па вучэбнай рабоце.

3.  Захоўваць і развіваць інфраструктуру мікрараёна, пашыраць памеры мікрараёна шляхам зліцця з іншымі школамі.

2016-2020г.г.

Дырэктар

4. Прадаўжаць работу па выкананню Кодэкса аб адукацыі, весці ўлік дзяцей да 18-ці гадоў, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

2016-2020г.г.

Семежаўскі сельвыканкам, адміністрацыя школы.

5. Уносіць змены ў нарматыўна-прававую базу ўстановы адукацыі      ў сувязі з перабудовай сістэмы адукацыі ва ўстанове.

2016-2020г.г

Адміністрацыя школы.

 6. Стварэнне базы даных аб дзецях, якім патрэбна сацыяльная дапамога і медыка-псіхолага-педагагічная падтрымка, адпрацоўка механізмаў такой дапамогі і падтрымкі

Кожны год

Сацыяльна-псіхалагічная служба

       Абнаўленне зместу адукацыі

1.Прадаўжаць работу па павышэнні прэстыжу ведаў праз:

 -арганізацыю дапрофільнага і профільнага навучання, работы факультатыўных заняткаў, гурткоў, пазакласнай работы ў школе;

- арганізацыю індывідуальнай работы са здольнымі вучнямі;

- арганізацыю даследчай работы, удзел у алімпіядах, навукова-практычных канферэнцыях, конкурсах;

- правядзене школьных прадметных алімпіяд для навучэнцаў  пачатковых і 5-8  класаў;

- павышэнне эфектыўнасці урока як стымулу поспеху настаўніка і  вучня;

- арганізацыю самастойнай работы вучня на вучэбных занятках;

- развіццё звязнай вучнай мовы вучняў;

- ролі вучэбных прадметаў у будучым жыцці вучня

2016-2020г.г

2016-2020г.г.

2016-2020г.г.

2016-2020г.г.

2016 г.

2019 г.

2017 г.

2020 г.

Адміністрацыя

школы.

Адміністрацыя, настаўнікі

Адміністрацыя, настаўнікі

Адміністрацыя, настаўнікі

Адміністрацыя

Адміністрацыя

2. Стварыць неабходня ўмовы для навучання і выхавання дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця:

- арганізаваць класы(групы) інтэграванага навучання;

- арганізаваць работу пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;

- праводзіць псіхолага-педагагічнае суправаджэнне дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.

- правесці педагагічны савет па пытаннях арганізацыі спецыяльнай адукацыі

Пастаянна

Пастаянна

Пастаянна

Пастаянна

2018 г.

Адміністрацыя школы, дэфектолаг

Адміністрацыя

Адміністрацыя

Педагог-псіхолаг СПЦ, дэфектолаг, пеадагог сацыяльны

Адміністрацыя

4. Забяспечыць выкананне заканадаўства па арганізацыі адукацыйнага працэсу.

Пастаянна

Адміністрацыя

5. Актывізаваць дзейнасць органаў вучнёўскага самакіравання, адаптаваць іх да патрэб сённяшняга дня.

   Стварыць і арганізаваць работу вучнёўскага савета.

    Выкарыстоўваць дадатны ўплыў арганізацыі БРСМ на павышэнне прэстыжу вучобы, пашыраць рады БРСМ, выкарыстоўваць яе як сродак павышэння грамадскай актыўнасці і самастойнасці яе членаў.

 2011-2015 г.

з 2011 года

Пастаянна

Адміністрацыя

Намеснік дырэктара па вых.рабоце.

    Перспектывы кадравай палітыкі

1.Прадаўжаць вывучэнне кадравага патэнцыялу школы, вызначэнне патрэбнасці ў кадрах і фарміраванне заказа на падрыхтоўку педагагічных кадраў

Кожны год

Адміністрацыя школы

2. Сістэматызаваць работу па самадукацыі педагагічных работнікаў, як аснову паспяховай работы настаўніка

2017г.,   педагагічны савет

Адміністрацыя

2. Ствараць неабходныя матэрыяльныя і духоўныя ўмовы для работы педагогаў, падтрымліваць іх творчую актыўнасць і ініцыятыву, стымуляваць рост педагагічнага і метадычнага майстэрства.

Пастаянна

Прафсаюзны камітэт, адміністрацыя школы.

3.Забяспечыць павышэнне кваліфікацыі і перападрыхтоўкі кадраў

Пастаянна

Нам. дырэктара па вучэбнай рабоце

4. Навучанне усіх работнікаў асновам інфармацыйных тэхналогій

2016-2020

Адміністрацыя

5. Прадоўжыць работу кансультатыўна-метадычнай службы па выкарыстанню інфармацыйных тэхналогій

2016-2020

Адміністрацыя

5. Прадоўжыць работу па атэстацыі педагогаў установы.

2016-2020г.

Старшыня атэстацыйнай камісіі.

6. Забяспечыць сацыяльна-прававыя гарантыі дзейнасці настаўнікаў, гарантыі выканання тэхнікі бяспекі і захаванне аховы працы.

   Праводзіць дні ахавы працы ў калектыве

Пастаянна

Адзін раз  у паўгода

Адміністрацыя школы, прафсаюзны камітэт, грамадскі інспектар па ахове працы.

7. Удзельнічаць у конкурсах “Настаўнік года”, “Выхавацель года”.

Адзін раз у два гады

Нам.дырэктара па ВВР і ВР.

8. Падтрымліваць існуючыя традыцыі ушанавання     ветэранаў педагагічнай працы.

Пастаянна

Адміністрацыя, прафсаюзны камітэт.

Навучанне дзяцей з павышанай матывацыяй да вучобы

1. Фарміраванне банка даных адораных дзяцей

пастаянна

адміністрацыя

2. Забеспячэнне псіхолага-педагагічнага суправаджэння работы з адоранымі дзецьмі

2016-2020г.

адміністрацыя

3. Укараненне методык па выяўленню і развіццю адоранасці у дзяцей

2016-2020г.

Адміністрацыя, педагог-псіхолаг

4. Выяўленне і распаўсюджванне педагагічнага вопыту па рабоце з адоранымі дзецьмі

2016-2020г.

Адміністрацыя, кіраўнікі ШМА

5. Арганізацыя семінараў па рабоце з адораным дзецьмі, дзецьмі з павышанай матывацыяй да вучобы

пастаянна

Кіраўнікі ШМА

6. Распрацоўка метадычных рэкамендацый для педагогаў і бацькоў па рабоце з адоранымі дзецьмі

2016-2020 г.

Сацыяльна-псіхалагічная служба

7. Правядзенне прадметных алімпіяд

Кожны год

адміністрацыя

Арганізацыя выхаваўчай работы

Грамадзянска-патрыятычнае і ідэалагічнае выхаванне

І. Арганізацыйнае і інфармацыйна-аналітычнае забеспячэнне

ідэалагічнай  работа

1

Абнаўленне стэндаў па сімволіцы РБ

2016

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

2

Прадоўжыць дзейнасць вучнёўскага самакіравання, БРПА, БРСМ

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар

3

Прадоўжыць фарміраванне традыцый школы

2016-2020

Адміністрацыя, настаўнікі і навучэнцы школы

4

Павышэнне выхаваўчага патэнцыялу агульадукацыйных вучэбных прадметаў

2016-2020

Адміністрацыя, настаўнікі-прадметнікі

5

Удасканаленне работы па выхаванні павагі да дзяржаўных сімвалаў РБ, да узброеных сіл РБ

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі

6

Арганізацыя і правядзенне мерапрыемстваў, прысвечаных дзяржаўным, агульнарэспубліканскім, прафесіянальным і іншым святам, памятным датам у РБ

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-аргнізатар, класныя кіраўнікі

7

Прыцягненне навучэнцаў і выхаванцаў у акцыі грамадзянска-патрыятычнай, гісторыка-краязнаўчай і здароўезберагальнай накіраванасці

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-аргнізатар, класныя кіраўнікі

8

Арганізацыя і правядзенне інфармацыйных гадзін

Кожны тыдзень

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

9

Правядзенне папераджальна-прафілактычных мерапрыемстваў па недапушчальнасці прыцягнення дзяцей у дзейнасць незарэгістраваных аргнізацый палітычнай і рэлігійнай накіраванасці

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

10

Арганізацыя ў школе выступленняў прадстаўнікоў органаў выканаўчай і заканадаўчай улады, судзебных і праваахоўных органаў, кіраўніцтва органаў кіравання адукацыей

пастаянна

адміністрацыя

11

Аказанне арганізацыйнай і метадычнай падтрымкі пярвічным арганізацыям БРСМ, БРПА

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

12

Правядзенне мерапрыемстваў, накіраваных на выхаванне культуры міру, умення жыць у полікультурным свеце

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

ІІ. Арганізацыйнае і інфармацыйна-аналітычнае забеспячэнне  работы па грамадзянска - патрыятычным выхаванні

1

Прадоўжыць складанне летапісу школы і вёскі

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

2

Правядзенне акцый “Абеліск”, “Клопат”

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі

3

Прадоўжыць складанне летапісу “Нашы славутыя землякі”

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі

4

Прадожыць работу па адраджэнні духоўнай культуры роднага краю

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-аргнізатар, класныя кіраўнікі

5

Правядзенне вахтаў памяці “Дзень воінаў-інтэрнацыяналістаў”, “Дзень абаронцы Айчыны”, “Дзень Перамогі”, “Дзень Незалежнасці”

На працягу года

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі

6

Арганізацыя турпаходаў і экскурсій па месцах баявой і працоўнай славы землякоў, памятных мясцінах Беларусі

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі

Маральна-прававое выхаванне

І. Арганізацыйная і інфармацыйна-аналітычная работа

1

Наведванне навучэнцаў і выхаванцаў на даму

пастаянна

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

2

Складанне інфармацыйнага банка аб падлетках, якія патрабуюць павышанай увагі

пастаянна

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

3

Складанне інфармацыйнага банка аб шматдзетных сем’ях, няпоўных, малазабяспечаных сем’ях

пастаянна

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

4

Састаўленне сацыяльных пашпартоў

Кожны год

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

5

Дзяжурства настаўніцка-бацькоўскага патруля

пастаянна

Дзяжурныя настаўнікі

6

Аналіз прафілактычнай работы, якую праводзіць педкалектыў. Слуханне інфармацыі аб зробленай рабоце (МА класных кіраўнікоў, нарады пры дырэктары)

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

7

Прадоўжыць асветніцкую работу з бацькамі

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі, сацыяльны педагог

8

Арганізацыя і дзейнасць кніжных выстаў і інфармацыйнага стэнда “Нашы правы і абавязкі”, “Здаровы лад жыцця”, вугалка прававых ведаў

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог

9

Арганізацыя і правядзенне кіналекторыя

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

10

Прадоўжыць работу гурткоў, спартыўных секцый, філіялаў ДЮСШ, школы мастацтваў, забяспечыць удзел у іх рабоце дзяцей, якія знаходзяцца на розных відах уліку

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

11

Прыцягненне да работы з вучнямі работнікаў ІСН, міліцыі, суда, пракуратуры, медыцынскіх работнікаў

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

12

Прыцягнуць дзяцей, якія знаходзяцца на розных відах уліку,  да выканання  грамадскіх паручэнняў у класе і школе, да ўдзелу ў дзіцячых і маладзёжных арганізацыях, Савеце школы

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

ІІ. Работа па фарміраванні прававой культуры навучэнцаў і выхаванцаў і прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў

13

Правядзенне Тыдня правых ведаў з прыцягненнем да ўдзелу ў іх педагагічна запушчаных дзяцей

Кожны год 3-ці тыдзень лістапада

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

14

Сустрэчы навучэнцаў і выхаванцаў з прадстанікамі праваахоўных органаў, пракуратуры, аховы здароўя

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

15

Арганізацыя і правядзенне мерапрыемстваў духоўна-маральнай накіраванасці, арганізацыя вольнага часу навучэнцаў і выхаванцаў

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

ІІІ. Работа з  сем’ямі, якія знаходзяцца сацыяльна небяспечным становішчы

16

Выяўленне сямей, якія знаходзяцца ў СНС. Рэйд-праверкі на доме

пастаянна

Адміністрацыя, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

17

Правядзенне педагагічнага савета “Сацыяльна-педагагічная работа класнага кіраўніка”

2019

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

18

Вядзенне банка даных на сем’і, якія знаходзяцца ў СНС

пастаянна

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

19

Кансультацыі для сямей, якія знаходзяцца ў СНС

пастаянна

Адміністрацыя, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

20

Арганізацыя сустрэч сямей з работнікамі ІСН, суда, пракуратуры

пастаянна

Адміністрацыя, сацыяльны педагог

21

Запрашэнне бацькоў, якія неналежным чынам выхоўваюць сваіх дзяцей на паседжанні Савета па прафілактыцы

Апошні чацвер месяца

Сацыяльны педагог

22

Правядзенне бацькоўскага лекторыя

На працягу года

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

Фарміраванне здаровага ладу жыцця і прафілактыкі п’янства, наркаманіі, таксікаманіі і іншых шкодных звычак

І. Арганізацыйная і інфармацыйна-аналітычная работа

1

Правядзенне педагагічнага савета “Культура здароўя як фактар фарміравання здароўезберагальнага асяроддзя ўстановы адукацыі”

2017

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

2

Наведванне навучэнцаў і выхаванцаў на дому

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

3

Гутаркі з класнымі кіраўнікамі, вучнямі, анкетаванне навучэнцаў і выхаванцаў, бацькоў па пытаннях ЗЛЖ

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

4

Аналіз арганізацыі летняга адпачынку і аздараўлення навучэнцаў і выхаванцаў

Кожны год

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

5

Складанне банка дадзеных аб падлетках, якія маюць шкодныя звычкі, а таксама аб няпоўных, шматдзетных, малазапяспечаных сем’ях.

Кожны год

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

6

Анкетаванне навучэнцаў і выхаванцаў па пытаннях, звязаных з шкоднымі звычкамі і ЗЛЖ

кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

7

Інфармаванне навучэнцаў і выхаванцаў па праблемах ЗЛЖ і прафілактыцы шкодных звычак

Штогод

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

8

Вывучэнне і аналіз стану фізічнага здароўя школьнікаў

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

9

Прадоўжыць работу па назапашванні літаратуры, метадычных пасобій, плакатаў для правядзення прафілактычнай работы з вучнямі і іх бацькамі

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

10

Праводзіць медыка-псіхалагічныя кансіліумы з выступленнямі  урачоў,  аналізам стану здароўя школьнікаў

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

11

Унутрышкольны кантроль  па прафілактыцы шкодных звычак школьнікаў

Кожны год

адміністрацыя

ІІ. Работа з вучнямі па папярэджані і пераадольванні шкодных звычак

12

Арганізаваць работу пастаянна дзеючай агітбрыгады, у рэпертур уключыць пытанні ЗЛЖ

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

13

Сустрэчы навучэнцаў і выхаванцаў з медработнікамі участковай бальніцы, ЦРБ і Рай ЦГіЭ па пытаннях прафілактыкі шкодных звычак і прапагандзе ЗЛЖ

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

14

Удзел у кіналекторыях

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

15

Работа Савета прафілактыкі

Чацвёрты чацвер месяца

Сацыяльны педагог

16

Арганізацыя свабоднага часу падлеткаў з прыцягненнем педагагічна запушчаных дзяцей да падрыхтоўкі і правядзенню мерапрыемстваў

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

ІІІ. Прапаганда здаровага ладу жыцця

17

Правядзенне Дзён здароўя

Два разы ў месяц

Настаўнікі фізкультуры, класныя кіраўнікі

18

Правядзенне классных выхаваўчых гадзін, пазашкольных мерапрыемстваў, сачыненняў

Кожны год

Класныя кіраўнікі, настаўнікі беларускай і рускай мовы

19

Удзел у раённай спартакіядзе, арганізацыя і правядзенне ўнутрышкольнай спартакіяды

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнікі фізкультуры

Працоўнае выхаванне і прафарыентацыя

І. Арганізацыйнае і інфармацыйна-аналітычнае забеспячэнне выхаваўчай работы па фарміраванні культуры разумовай і фізічнай працы

1

Падрыхтоўка методык па арганізацыі прафарыентацыйнай дыягностыкі

Напрацягу 2016 года

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

2

Правядзенне педагагічнага савета “Працоўнае выхаванне як аснова станаўлення чалавека працы”

2018

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

3

Правядзенне Дня прафарыентацыі

Кожны год

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі, бацькі

4

Развіццё сеткі гурткоў, клубаў, аб’яднанняў па інтарэсам

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

5

Арганізацыя і правядзенне працоўных, спартыўных, грамадскіх акцый сумесна з працоўным калектывам ААТ “Семежева”  і іншых арганізацый раёна

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

6

Аналіз праведзенай прафарыентацыйнай работы

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

ІІ. Работа па фарміраванні культуры разумовай і фізічнай працы

7

Далучэнне навучэнцаў і выхаванцаў да ўдзелу ў дабраўпарадкаванні і азеляненні прышкольнай тэрыторыі і аграгарадка

2016-2020

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі, камітэт ГА “БРСМ”

8

Удзел у марафоне “Дапаможам нашай школе”

пастаянна

Бацькоўскі камітэт, камітэт ГА “БРСМ”, Савет піянерскай дружыны

9

Удзел навучэнцаў і выхаванцаў і настаўнікаў у працоўных справах па аказанні дапамогогі ААТ ва ўборцы ўраджаю, лясніцтву у пасадцы саджанцаў

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

10

Дзейнасць вытворчых брыгад на прышкольным участку

пастаянна

Настаўнік працы, класныя кіраўнікі

11

Стварэнне і дзейнасць брыгады па рамонту кніг, школьнага абсталявання

пастаянна

Настаўнік працы

12

Арганізацыя дапамогі ветэранам ВАВ, настаўнікам-пенсіянерам і іншым пажылым  людзям

пастаянна

Педагог-арганізатар, савет дружыны, камітэт ГА “БРСМ”

13

Догляд за магіламі воінаў, якія загінулі ў час ВАВ.

пастаянна

Педагог-арганізатар, савет дружыны, камітэт ГА “БРСМ”

14

Дабраўпарадкаванне падвор’яў, гульнёвых пляцовак

Восень, вясна

педагог-арганізатар, савет дружыны, камітэт ГА “БРСМ”, класныя кіраўнікі

15

Арганізацыя самаабслугоўвання

пастаянна

Класныя кіраўнікі, актывы класаў

16

Правядзенне Тыдня працы

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

17

Забяспечыць удзел навучэнцаў і выхаванцаў у мерапрыемствах, якія фарміруюць і удасканальваюць культуру разумовай працы

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

18

Забяспечыць удзел навучэнцаў і выхаванцаў у гуртках мастацка-прыкладной і экалагічнай накіраванасці

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

19

Правядзенне мерапрыемстваў, накіраваных на раскрыццё аспектаў маральнага зместу працы

Кожны год

Класныя кіраўнікі

20

Забяспечыць бяспеку пры правядзенні ўсіх відаў работ, знаёмства з правіламі ТБ

Кожны год

Класныя кіраўнікі, настаўнікі-прадметнікі

ІІІ. Прафесіянальная арыентацыя навучэнцаў і выхаванцаў

21

Правядзенне дыягностыкі вызначэння прафесіянальнай накіраванасці навучэнцаў і выхаванцаў

Кожны год

Класныя кіраўнікі

22

Правядзенне сустрэч з работнікамі Цэнтра занятасці, спецыялістамі і перадавікамі ААТ “Семежеава”

Кожны год

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі, бацькоўскі камітэт

23

Арганізацыя і дзейнасць кніжнай выставы і стэнда “У свеце прафесій”

пастаянна

біліятэкар

24

Арганізацыя сустрэч са славутымі землякамі, прадстаўнікамі розных вузаў, каледжаў, арганізацый і ўстаноў

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

25

Правядзенне Святаў працы

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, класныя кіраўнікі

ІV. Метадычная  работа з настаўнікамі

26

Вучоба класных кіраўнікоў

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

27

Правядзенне адкрытых урокаў, заняткаў гурткоў, пазакласных мерапрыемстваў

Пастаянна

Адміністрацыя, кіраўнікі гурткоў, класныя кіраўнікі, настаўнікі працы

V. Узаемадзеянне з сям’ёй ў фарміраванні ў дзяцей культуры працы,

у правядзенні прафарыентацыйнай работы

28

Аналіз узроўню сфарміраванасці культуры разумовай і фізічнай працы

Кожны год

Класныя кіраўнікі

29

Удзел у сумесных справах з бацькамі

Кожны год

Адміністрацыя, настаўнікі

30

Адукацыя бацькоў (універсітэт педагагічных ведаў, семінары, бацькоўскія сходы, паседжанні бацькоўскага камітэта

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

Экалагічнае выхаванне

І. Арганізацыйнае і інфармацыйна-аналітычнае забеспячэнне выхавання

экалагічнай культуры ў школьнікаў

1

Прадоўжыць работу экалагічнага гуртка

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнік біялогіі

2

Арганізацыя работы на экалагічнай сцяжынцы

пастаянна

настаўнік біялогіі

3

Правядзенне месячніка па экалогіі

Красавік

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнік біялогіі

4

Арганізацыя і правядзенне экалагічных акцый

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнік біялогіі, класныя кіраўнікі

5

Удзел у раённых экалагічных святах, праектах, конкурсах

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

6

Правядзенне экалагічных выстаў

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнік біялогіі

ІІ. Работа па фарміраванні экалагічнай культуры навучэнцаў і выхаванцаў

7

Правядзенне педагагічнага савета “Выхаванне экалагічнай культуры навучэнцаў”

2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

8

Арганізацыя паходаў, экскурсій, экспедыцый

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнік біялогіі, класныя кіраўнікі

9

Арганізацыя і правядзенне Сусветнага дня аховы прыроды, Месячніка экалогіі, Дня птушак, Тыдня турызма і краязнаўства

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, настаўнік біялогіі, класныя кіраўнікі

10

Правядзенне мерапрыемстваў (агульнашкольных, класных, пазашкольных) экалагічнага зместу

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар, настаўнік біялогіі, класныя кіраўнікі

11

Сустрэча з работнікамі лясной гаспадаркі, экалагічнага нагляду

2016-2020

адміністрацыя

ІІІ. Арганізацыя супрацоўніцтва з бацькамі па пытаннях фарміравання экалагічнай культуры навучэнцаў і выхаванцаў

12

Вывучэнне меркаванняў  бацькоў па дадзеным пытанні

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

13

Асветніцкая работа настаўнікаў з бацькамі па фарміраванні экалагічнай культуры

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі

14

Прыцягненне  бацькоў да ўдзелу ў экалагічных акцыях, аперацыях, конкурсах, святах

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі, настаўнік біялогіі

15

Сустрэчы бацькоў з работнікамі лясной гаспадаркі, экалагічнага нагляду

2016-2020

адміністрацыя

16

Выступленне бацькоў, якія працуюць у экалагічнай сферы, перад педагогамі , навучэнцамі і выхаванцамі

2016-2020

адміністрацыя

Сямейнае выхаванне

І. Навучэнец і яго сям’я

1

Складанне інфармацыйнага банка аб сем’ях

Кожны год

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

2

Вывучэнне ўзаемаадносін дзяцей і бацькоў, псіхалагічнай атмасферы ў сем’ях

пастаянна

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

3

Супрацоўніцтва з грамадскімі і прававымі арганізацыямі з мэтай захавання фізічнага і псіхічнага здароўя кожнага дзіцяці ў сям’і

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

4

Задавальненне патрэб бацькоў у кансультатыўнай дапамозе СППС школы

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

5

Арганізацыя і правядзенне сумеснага адпачынку бацькоў і дзяцей

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

6

Прыцягненне бацькоў да актыўнага ўдзелу ў жыцці школы, фарміраванне ўнутранай паітыкі школьнага жыцця

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі, настаўнікі і работнікі школы

ІІ. Сацыяльная падтрымка і ўмацаванне статуса сям’і, ахова здароўя дзяцей

7

Аказанне дапамогі малазабяспечаным, шматдзетным сем’ям да Дня ведаў

Кожны год

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

8

Вывучэнне ўмоў жыцця навучэнцаў і выхаванцаў, сямейна-бытавой атмасферы

пастаянна

Сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

9

Арганізацыя і правядзенне мерапрыемстваў, дабрачынных акцый, прысвечаных Дню Маці, Міжнароднаму дню аховы дзяцей, Дню сям’і, Дню дзіцяці, Дню моладзі

Кожны год

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

10

Удасканаленне псіхолага-педагагічнай дыягностыкі па вывучэнні патэнцыяльных магчымасцей, індывідуальных асаблівасцей навучэнцаў і выхаванцаў

пастаянна

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

ІІІ. Ахова здароўя дзяцей, забеспячэнне бяспечных умоў іх жыццядзейнасці

11

Удзел у акцыі:

- Здаровы я – здаровая краіна;

- Усёй краінай за бяспеку дзяцей на дарозе;

- Саблюдаем законы дарогі.

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

12

Выкананне рэкамендацый СанПіН па ахове здароўя дзяцей

пастаянна

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі, настаўнікі і работнікі школы

13

Арганізацыя і правядзенне акцый і мерапрыемстваў сярод навучэнцаў і выхаванцаў і бацькоў па павышэнні прэсціжу здаровай сям’і, супрацьдзеянню курэння, алкаголю, распаўсюджвання наркотыкаў

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

14

Удзел у аглядзе-конкурсе на лепшую аргнізацыю фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы ва ўстанове адукацыі

2016-2020

Адміністрацыя, настаўнікі фізкультуры, класныя кіраўнікі

ІV. Сацыяльная падтрымка сямей, якія знаходзяцца ў сацыялна небяспечным становішчы. Прафілактыка дзіцячай безнагляднасці, сацыяльнага сіроцтва, правапарушэнняў непаўналетніх

15

Удаскналенне дзейнасці педаклектыва па абароне правоў і законных інтарэсаў дзяцей і моладзі

2016-2020

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

16

Удасканаленне работы па сучасным выяўленні і рэабілітацыі сямей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы і дзяцей, якім патрабуецца дзяржаўная падтрымка

2016-2020

Адміністрацыя, класныя кіраўнікі

17

Распрацоўка метадычных рэкамендацый па арганізацыі работы з сем’ямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, і дзецьмі, якім патрабуецца дзяржаўная падтрымка

2016-2020

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, сацыяльны педагог, класныя кіраўнікі

18

Метадычная работа з педагогамі школы па арганізацыі работы з сем’ямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы

пастаянна

адміністрацыя

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.